marți, 12 februarie 2008

O noapte la Apostolache

In vara anului 2007 am fost o saptamana la tara in comuna Apostolache satul Valea Boului din Prahova impreuna cu verisoarele mele Alyce si Denisa.Bunica noastra este o femeie foarte sic este o femeie intelegatoare care a trecut prin multe si a inteles ca viata are sens numai daca stii sa o traiesti.Ea are grija de noi...ne invata ce e bine sa facem si ce nu.Cum nu ne lasa sa iesim pe strada seara...la noi la poarta veneau baietii...si ieseam la gard...si intr-o noapte pe la 1...au venit cativa baieti din alt sat cu bicicletele...si le-au lasat la poarta si noi am stat cu ei la gard.Pe la ora 2..mamaie s-a trezit cand a auzit zgomote pe drum ne-a urmarit sa vada ce facem...a iesit la poarta sa vada cine e si le-a luat bicicletele.Dupa ce a ascuns bicicletele a iesit cu matura la ei :)) si noi am fugit in casa:)) si baietii au fugit...:)) s-au ascuns.Cand au realizat ca numai au bicicletele s-au intors si au strigat la poarta sa le dea bicicleta.Mamaie a iesit la ei si le-a spus sa vina parintii dupa bicicleta..da` culmea era ca bicicleta nu era a lor..ci a unei mici tarfulite de la ei din sat...care scotea vorbe despre familia noastra.Dupa ce am aflat ca bicicleta este a ei am sarit cu cutite sai taiem cauciucurile:))dar ne-a oprit mamaie..In seara aia am stat treze pana la 4 dimineata sa radem si sa ne amintim si tot repetam ce s-a intamplat si radeam...a fost chiar o noapte furtunoasa da` una de vis...

Niciun comentariu: