marți, 12 februarie 2008

Episodul III : Saptamana de neuitat in Tara Soarelui Rasare -Japonia

In acea zi m-am odihnit, seara am luat cina si ne-am plimbat cu totii prin oras.Urma sa inceapa o saptamana de neuitat.In prima zi ne-am despartit de grup si am plecat cu Iulia ,Madalina si Martha spre Kyoto deoarece noi am ales sa mergem in Kyoto, oras la fel de mare ca Tokyo.In cea de-a 2-a zi am vizitat Templul de Aur - Kinkakuji Temple .Am fost profund impresionata deoarece acest templu era in mijlocul unui lac si era facut din aur.In varful acoperisului templul avea Pasarea Felix...pasarea care renaste din cenusa.Dupa vizita la acest templu am fost la un studio unde am vazut o piesa de teatru cu samuray. Apoi japonezele ne-au invatat sa facem papusi.Era foarte greu deoarece nu ne pricepeam deloc...dar am reusit.Seara ne-am dus la Gion Corner pentru a asculta muzica traditionala japoneza.
In ziua a 3-a ne-am mutat la alt hotel in ArashiyamaNe-am plimbat printr-o padure de bambus...Bambusul are aproximativ 50 de metrii inaltime si este foarte flexibil...la iesirea din padure am vizitat doua temple Tenrjuyi - Temple si Togetsu-kyo ...la intrarea in templu era o caldare cu apa in care trebuia sa iti cureti mainile.Ziua a 4-a am vizitat orasul Toyota...se numeste Toyota deoarece in acea zona sunt multe fabrici de masini Toyota si sunt foarte aproape unele de altele.In acea fabrica am vazut cum se proiectau masinile...cum le controlau sa vada daca este totul in regula,apoi am vazut cum se fabrica un motor pentru o masina Toyota.In acea zi ne-am schimbat si hotelul.Am fost cazati la hotelul Gotemba Kogen Hotel.In a 5-a zi avea loc petrecerea de "ramas bun" la care a participat toti membrii firmei YAZAKI.Petrecerea a avut loc la resedinta familiei Yazaki.Am dansat,ne-am distrat,ne-am lasat amintiri pe tricouri,ne-am simtit bine.Insotitoarea noastra din Japonia Yayoi a stat cu noi toata saptamana a avut grija sa nu ne lipseasca nimic si sa fim in camere la ora 22.Seara ne-am intors de unde am plecat adica la primul hotel unde erau si ceilalti din grupul care eram la inceput...la Narita Excel un hotel aproape de aeropor.In acea seara cand ne-am reintalnit toti din grup am povestit tot ce ni se intamplase, cu toti eram fericiti ca ne-am intalnit...eram fericiti ca vorbim cu cineva din Romania si ca povestim ce clipe am petrecut.In ultima zi am fost la Disneyland ne-am distrat de minune..era frumos sa fii diferit de altii...toti se uitau ciudat la tine dar intr-un fel te admirau...Vacanta mea a luat sfarsit in ziua aceea ne-am retras la Hotel si ne-am odihnit deoarece a in urmatoarea zi aveam avion spre Amsterdam.

Niciun comentariu: