marți, 12 februarie 2008

Episodul II : Imbarcarea

Data de 29 iulie era ziua cea mare ...era ziua imbarcarii.N-am putut dormi deloc...aveam emotii...in acea noapte toti ne-am cunoscut si am vazut in acea noapte cu cine voi sta timp de o saptamana.Ne-am luat la revedere de la parinti si am plecat impreuna cu Iulia ( supraveghetoarea noastra) spre aeroportul Henri Coanda.Cand am ajuns la aeroport inimile ne bateau tare...am dus bagajele pentru a fi urcate in avion.La poarta pe care trebuia sa pasim se facuse coada...Iulia ne-a spus ca trebuie sa plecam.Am declarat bunurile,apoi am plecat spre avion.O stwardesa blonda ne-a intampinat si ne-a indrumat spre locurile noastre.Iulia a avut grija sa fim aproape unii de altii.Era pentru prima oara pentru toti cand calatoream cu avionul si aveam o oarecare teama...zborul a fost scurt...2 ore deoarece am facut si o escala in Amsterdam unde am stat 6 ore in asteptarea zborului spre Tokyo.In Amsterdam ne-am cunoscut mai bine...ne-am jucat carti ,ne-am plimbat ,am spus bancuri...glume,dar au trecut repede si cele 6 ore si trebuia sa ne indreptam spre poarta unde ne astepta avionul spre Tokyo.In avion am stat tot apropiati.Zborul a durat 11 ore dar am profitat si am dormit...nu ne odihnisem deloc pana atunci.La aterizare aveam emotii deoarece paseam pe alt pamant...faceam cunostiinta cu alt continent...cu alta cultura...cu alta civilizatie.Ne-am luat bagajele iar la poarta ne astepta 2 barbati cu afisul YAZAKI in mana.Am facut cunostiinta ,apoi am plecat spre hotel.

Niciun comentariu: